Wednesday, September 9, 2015

Assalamualaikum.

Ada yang masih ingat saya??hihihi bajet retis kak oii.
Belog ni wujud lama dah. Tapi tuan nye sikit punya RAJIN nak hupdate.
So atas desakan rakan2 seperjuagan maka kena aktif semula berblog.

Seronok sebenarnya ada belog ni boleh berceloteh sana sini. Boleh berkongsi macam-macam dengan uolls. Kongsi tips dan pelbagai kan. Kalau celoteh panjang kat Fb takut orang block kita pulak.hihihi

Nanti i share dengan uolls ekh tips-tips menarik. I berniat nak update belog sehari satu cerita. Azam tu tinggi harap dapat la dilaksanakan. Nak asah skill berceloteh ni haaa.huhuhu

Jeles tengok kawan saya si Myra Anne selalu update belog bercerita berkongsi macam-macam. 
Blog ni dulu dia la yg tolong createkan. Bila i biarkan terkubur begitu sahaja marah dia.hihihi 
So mulai harini saya berjanji akan merajinkan diri mengupdate blog everyday hokeyh!!



Mereka berdua ni adalah sahabat yang sangat supportive!

Saya kagum dengan mereka. Moga suatu hari nanti saya akan jadi seperti mereka. 
Bebas dari arahan bos!
Menjadi WAHM adalah impian saya. 
In shaa Allah jika di izinkan.



2 comments: